Informácie pre spotrebiteľov
1. Používanie týchto podmienok
Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „Podmienky“) upravujú všetky zmluvné
vzťahy uzatvorené medzi poskytovateľom (ako je tento pojem definovaný v článku 2.1
Podmienok) a používateľom webového portálu www.stankahorakova.sk (ďalej len „Portál
poskytovateľa“), ktorý si prostredníctvom Portálu poskytovateľa objedná niektorú z
ponúkaných služieb prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie (ďalej len
„Zákazník“).
Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti poskytovateľa a používateľa a tvoria
neoddeliteľnú súčasť zmluvy o poskytovaní služieb, ktorej predmetom sú služby Human
Design – písomné rozbory a výklady uzatvorené prostredníctvom portálu poskytovateľa.
Ustanovenia, ktoré sa odchyľujú od týchto podmienok, môžu byť dohodnuté v zmluve o
poskytovaní služieb. Odchylné ustanovenia v Zmluve o poskytovaní služieb majú prednosť
pred ustanoveniami Podmienok.
2. Obchodné meno
Tieto podmienky sa vzťahujú na nasledujúce subjekty („poskytovateľ“):
- Mgr. Stanislava Horáková,Tyršova 2353/11, 934 01 Levice IČO:33305501, DIČO:1031951855
Služby poskytovateľa poskytované prostredníctvom portálu poskytovateľa:
Písomný rozbor mapy Human designu
Výklady, kde poskytujeme Individuálne a osobné konzultácie
Vzdelávacie programy
Vzdelávacie a inštruktážne videá a prednášky (vo formáte videa a zvuku)
Prípadne ďalšie služby ponúkané prostredníctvom portálu www.stankahorakova.sk
Môžete nás kontaktovať:
e-mailom na: s.horakova96@gmail.com
telefonicky: +421 902 271 276
na adrese nášho sídla: Mgr. Stanislava Horáková,Tyršova 2353/11, 934 01 Levice
Používanie portálu poskytovateľa je bezplatné. Náklady, ktoré vzniknú zákazníkovi pri
použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením zmluvy o
poskytovaní služieb (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefonické hovory), znáša
zákazník a nelíšia sa od základnej sadzby.
3. Objednanie a uzavretie zmluvy
Služby si môžete objednať prostredníctvom rezervačného formulára na portáli poskytovateľa.
Predajný formulár vždy obsahuje informácie o zákazníkovi a objednanej službe. Ak
informácie o cene Služby a spôsobe úhrady ceny nie sú uvedené v predajnom formulári, sú
vždy uvedené na webovej stránke, kde je predajný formulár zobrazený.
Zmluvný vzťah medzi poskytovateľom a zákazníkom vzniká potvrdením objednávky
poskytovateľom.
Zákazník odošle objednávku kliknutím na tlačidlo obsahujúce slovo „Objednať s povinnosťou
platby“.
Následne dostane zákazník od poskytovateľa potvrdzujúci e-mail. Od tohto okamihu majú
zákazník a poskytovateľ vzájomné práva a povinnosti definované v týchto zmluvných
podmienkach. Odoslaním objednávky zákazník potvrdzuje, že si prečítal tieto podmienky a
súhlasí s nimi. Podmienkou platnej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých
predpísaných údajov a požiadaviek uvedených v predajnom formulári. Poskytovateľ vylučuje
prijatie ponuky s dodatkom alebo odchýlkou.
Zmluva o poskytovaní služieb spočívajúcich v osobnej konzultácii ( výklad, poradenstvo)
vzniká dohodou medzi zákazníkom a poskytovateľom v prvý deň konzultácie.
Informácie o jednotlivých technických krokoch vedúcich k uzavretiu zmluvy sú zrejmé z
procesu objednávania a zákazník má možnosť skontrolovať a v prípade potreby opraviť
objednávku pred jej odoslaním. Informácie uvedené v objednávke považuje poskytovateľ za
správne. Zákazník berie na vedomie, že presnosť poskytnutých údajov je pre poskytovanú
službu nevyhnutná a nemôže reklamovať vady poskytovanej služby spôsobené chybou v
poskytnutých údajoch.
Zákazník súhlasí s použitím prostriedkov komunikácie na diaľku pri uzatváraní zmluvy.
Poskytovateľ je povinný poskytnúť alebo dodať službu objednanú zákazníkom a zákazník sa
zaväzuje službu prevziať a zaplatiť za ňu predávajúcemu cenu.
Zákazník berie na vedomie, že na správne používanie online vzdelávacích produktov je potrebné, aby zákazník spĺňal technické požiadavky – správny a aktualizovaný softvér. V prípade používania neaktualizovaného softvéru môže byť funkčnosť internetového prehliadača obmedzená.
Zmluva zaniká splnením záväzku poskytovateľa dodať službu podľa článku 5 Obchodných
podmienok a záväzku zákazníka zaplatiť cenu podľa článku 4 Obchodných podmienok.
4. Cena a platobné podmienky
Cena Služieb je uvedená v objednávkovom (rezervačnom) formulári vybranej Služby alebo na
webovej stránke obsahujúcej predajný formulár na Portáli Poskytovateľa.
Poskytovateľ bude fakturovať cenu za objednané služby na základe daňového dokladu –
faktúry, len ak bude o to zákazníkom požiadaný.
Zákazník uhradí cenu Služieb bezhotovostným spôsobom, podľa vlastného výberu (i) na účet
uvedený v predajnom formulári a alebo online prostredníctvom platobnej brány, ktorá
poskytuje bezpečnú technológiu na prijímanie kreditných kariet a online bankových
prevodov. Čísla platobných kariet a heslá elektronického bankovníctva sa zadávajú
prostredníctvom zabezpečeného a dôveryhodného kanála spoločnosti prevádzkujúcej platobnú
bránu. (zatiaľ nedostupné)
Cena je splatná do 14 dní od uzavretia zmluvy, ak nie je dohodnuté inak. Povinnosť zákazníka
zaplatiť cenu za službu je splnená, keď je príslušná suma pripísaná na účet poskytovateľa.
5. Poskytovanie služieb
Poskytovateľ je povinný doručiť zákazníkovi objednanú službu e-mailom na e-mailovú
adresu zákazníka uvedenú v objednávkovom (predajnom) formulári do desať (10) dní odo
dňa splatnosti faktúry za objednané služby, ak nie je dohodnuté inak, a to len za podmienky,
že zákazník uhradil celú cenu.
Za dátum dodania služby sa považuje dátum odoslania vybranej služby na e-mailovú adresu
zákazníka uvedenú v predajnom (objednávkovom) formulári. V prípade online vzdelávacích
produktov sa doručením rozumie zaslanie prístupových údajov poskytovateľom na e-mailovú
adresu zákazníka uvedenú v predajnom (objednávkovom) formulári alebo zaslaním odkazu
URL.
Doručenie služby prostredníctvom e-mailu je bezplatné. Náklady spojené s realizáciou
prístupu do e-mailovej schránky zákazníka a využívaním domén portálu poskytovateľa
(najmä náklady na internetové pripojenie) znáša zákazník.
6. Bezpečnosť a ochrana autorských práv
Prístupové údaje k online produktom alebo k príslušnej URL adrese sú určené len na osobné
použitie zákazníka. Prístup k používateľskému účtu je zabezpečený používateľským menom a
heslom. Zákazník je povinný zachovávať mlčanlivosť o informáciách potrebných na prístup k
jeho používateľskému účtu k poskytnutému online produktu alebo URL. Poskytovateľ
nenesie zodpovednosť za akékoľvek zneužitie používateľského mena a hesla treťou stranou.
Služby poskytované poskytovateľom prostredníctvom webového rozhrania vrátane ich obsahu
podliehajú právnej ochrane podľa autorského zákona. Ich šírenie alebo poskytovanie tretím
stranám bez súhlasu autora je zakázané. Právo na výkon práva na použitie autorského diela
môže byť zákazníkovi udelené len na základe licenčnej zmluvy. Zákazník zodpovedá
Poskytovateľovi za škodu spôsobenú porušením práv na ochranu autorského diela.
Súčasne s dodaním služby Poskytovateľ udeľuje výhradné, neprenosné, časovo, miestne a
neobmedzené oprávnenie (licenciu) na používanie dodanej služby, ak nie je dohodnuté inak.
7. Odstúpenie od zmluvy
Zákazník má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v lehote štrnástich dní. Táto lehota
začína plynúť odo dňa uzavretia zmluvy o poskytovaní služieb, t. j. odo dňa odoslania
obchodného (objednávkového) formulára prostredníctvom portálu poskytovateľa.
Zaplatením ceny za služby počas lehoty na odstúpenie od zmluvy zákazník výslovne súhlasí s
tým, že poskytovateľ splní svoj záväzok vyplývajúci zo zmluvy o poskytovaní služieb, t. j.
dodá zákazníkovi objednanú službu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.Žiadosť o odstúpenie od zmluvy pošlite jednoducho emailom, kde uveďte číslo objednávky. Ak už došlo k plneniu zmluvy zo strany zákazníka, poskytovateľ vráti zákazníkovi cenu do piatich dní odo dňa účinnosti odstúpenia od zmluvy.
Na účely tejto dohody sa za podstatné porušenie dohody a týchto podmienok považuje:
omeškanie zákazníka s úhradou Ceny viac ako štrnásť (14) dní po dátume splatnosti;
porušenie povinností zákazníka v oblasti ochrany autorských práv.
Poskytovateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy o poskytovaní služieb v prípade, že nastane
okolnosť nezávislá od vôle poskytovateľa, ktorá znemožňuje poskytovateľovi poskytovať
služby podľa zmluvy (PN poskytovateľa, dlhodobá technická porucha a pod.).
8. Chybného plnenia
Poskytovateľ zodpovedá zákazníkovi za to, že služby sú poskytované bezchybne. Služby sú
chybné, ak nezodpovedajú objednávke (zmluve).
Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 48 hodín odo dňa
dodania služby, písomne oznámiť poskytovateľovi akúkoľvek vadu, inak jeho práva z
vadného plnenia zanikajú.
Oznámenie o závade musí obsahovať: meno zákazníka, telefónne číslo, e-mail, číslo
daňového dokladu, podrobný popis závady.
Poskytovateľ informuje zákazníka o ďalšom postupe po prijatí oznámenia o vadách.
Poskytovateľ je povinný vybaviť reklamáciu bez zbytočného odkladu, najneskôr do jedného
mesiaca odo dňa jej doručenia. V závislosti od druhu vady sa v súlade s právnymi predpismi
platnými v SR oprávnená reklamácia rieši opravou, plnením bez vád alebo
vrátením zaplatenej ceny.
Poskytovateľ nezodpovedá za chyby spôsobené nesprávnymi informáciami poskytnutými
zákazníkom.
9. Vylúčenie zodpovednosti
Všetky naše služby slúžia na vzdelávacie a informačné účely v oblasti osobného rozvoja.
Informácie získané prostredníctvom služby alebo informácie poskytnuté online
programov sú len usmerneniami a odporúčaniami. V žiadnom prípade nezodpovedáme za váš
úspech alebo neúspech pri ich uplatňovaní v praxi, za vaše pocity, zdravie a stavy, ktoré
môžete zažiť. Počas trvania online produktu ste plne samostatní a plne zodpovední za svoje
konanie, správanie a rozhodnutia. Váš úspech, zdravotný a psychický stav závisí od mnohých
ďalších faktorov, ktoré nemôžeme ovplyvniť, ako sú vaše schopnosti, zručnosti, vedomosti,
zručnosti, odhodlanie, situácia na trhu, obchodné znalosti, zdravie atď.
Zákazník berie na vedomie, že počas využívania služieb môže byť vystavený fyzickému,
duševnému alebo emocionálnemu stresu a je výlučne na jeho zodpovednosti a rozhodnutí, či
navrhnuté cvičenia alebo úlohy vykoná alebo nie. Služby sú určené zdravým ľuďom, ktorí sa
sami snažia o osobnostný rast a netrpia žiadnou duševnou alebo psychiatrickou poruchou.
Radi by sme vás upozornili, že informácie obsiahnuté v našich produktoch nemôžu nahradiť
individuálnu konzultáciu s kvalifikovaným odborníkom. Nemôže nahradiť ani lekársku alebo psychoterapeutickú starostlivosť. Služby môžu obsahovať informácie o produktoch a službách
tretích strán a aj tieto informácie sú len odporúčaním a vyjadrením názoru na danú
problematiku.
Zásady zrušenia
Svoju žiadosť a zrušenie/odhlásenie objednávky pošlite e-mailom na adresu
s.horakova96@gmail.com. Pri zrušení objednávky musíte uviesť svoje meno, e-mail a
číslo variabilného symbolu objednávky.
Ak zrušíte účasť na výklade viac ako 14 dní pred jeho konaním, vrátime vám 100 %
zaplatenej ceny. Namiesto vrátenia peňazí má účastník možnosť previesť už zaplatenú cenu
na nákup inej služby z ponuky poskytovateľa v plnej cene seminára.
Ak zrušíte účasť na seminári menej ako 14 dní pred jeho konaním, bude vám účtovaný storno
poplatok vo výške 50 % z ceny výkladu.
Peniaze budú vrátené na ten istý účet, z ktorého boli finančné prostriedky vyplatené, po prijatí
potvrdenia o prijatí opraveného daňového dokladu od účastníka na e-mailovú adresu
poskytovateľa.
Účastníkovi, ktorý zruší/odhlási účasť na výklade v lehote kratšej ako 3 dni pred jeho
konaním, bude účtovaný storno poplatok vo výške 100 % ceny seminára. Okrem toho je
účastník povinný uhradiť poskytovateľovi náklady spojené so zrušením.
Ak sa účastník na online výklade nezúčastní, účastnícky poplatok sa nevracia.
11. Osobitné ustanovenia o platbách v splátkach
Splátkový predaj je povolený len po dohodnutí obidvoch zmluvných strán.
12. Záverečné ustanovenia
Všetky právne vzťahy vzniknuté na základe alebo v súvislosti s uzatvorením zmlúv
prostredníctvom Portálu poskytovateľa sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky
bez ohľadu na to, kde bol objednávkový formulár prostredníctvom Portálu poskytovateľa
odoslaný. Ak právny vzťah založený zmluvou so zákazníkom obsahuje medzinárodný
(zahraničný) prvok, zmluvné strany sa dohodli, že tento vzťah sa riadi slovenským právom.
Zmluvné strany sa dohodli, že si budú vzájomne doručovať akúkoľvek písomnú komunikáciu
e-mailom alebo poštou podľa výberu odosielateľa na e-mailové alebo poštové adresy uvedené
v týchto zmluvných podmienkach (pokiaľ ide o doručovanie poskytovateľovi) alebo vo
formulári o predaji alebo oznámené zákazníkom (pokiaľ ide o doručovanie zákazníkovi).
Poskytovateľ týmto informuje zákazníka, že spory medzi poskytovateľom a zákazníkom,
ktoré neboli urovnané priamo, môžu byť riešené aj prostredníctvom mimosúdneho riešenia
spotrebiteľských sporov.
Poskytovateľ môže zmeniť alebo doplniť znenie zmluvných podmienok. Poskytovateľ si
vyhradzuje právo zmeniť tieto podmienky bez predchádzajúceho upozornenia.
Táto aktuálna verzia zmluvných podmienok je platná a účinná od 15.2.2025